the first
Call Hun: +36 30 867 6537
Covid 19- Hibrid harc a vendégért. 2020-ban egy láthatatlan ellenség rontott a világra. A világ turizmusa napok alatt omlott össze. Róma, Madrid, Barcelona turisták nélkül poszt apokaliptikus képeket idéz. Méltán panaszkodott az egyik barátom : Ha ezeket a kedvelt desztinációkat nem keresik fel a turisták, hogy lesz az én szállodámban vendég? Ma a világban iparágunk a túlélésért küzd. Ezt szolgálhatja a hibrid üzemeltetési stratégia. Első lépésben fel kell mérni a kiindulási állapotot. Egy üzleti terv keretében meg kell találni a kitörési pontokat. A kapacitás függvényében az értékesítésben alkalmazni kell a hibrid üzemeltetést, amely a rövid és középtávú bérbeadás egyidejű alkalmazását jelenti. Ezen bevételi szinthez kell a költségszintet meghatározni és azt racionalizálni. Itt lép be a kreatív Revenue Management (RM), amelynek a hagyományos szállodai szolgáltatások fejlesztése, árazása és értékesítése mellett feladata lesz a hibrid üzemeltetésből eredő lehetőségek kiaknázása. Tatár Gergely CEO
2020 © The First Ltd., All Rights Reserved
the first
Call Hun: +36 30 867 6537
Covid 19- Hibrid harc a vendégért. 2020-ban egy láthatatlan ellenség rontott a világra. A világ turizmusa napok alatt omlott össze. Róma, Madrid, Barcelona turisták nélkül poszt apokaliptikus képeket idéz. Méltán panaszkodott az egyik barátom : Ha ezeket a kedvelt desztinációkat nem keresik fel a turisták, hogy lesz az én szállodámban vendég? Ma a világban iparágunk a túlélésért küzd. Ezt szolgálhatja a hibrid üzemeltetési stratégia. Első lépésben fel kell mérni a kiindulási állapotot. Egy üzleti terv keretében meg kell találni a kitörési pontokat. A kapacitás függvényében az értékesítésben alkalmazni kell a hibrid üzemeltetést, amely a rövid és középtávú bérbeadás egyidejű alkalmazását jelenti. Ezen bevételi szinthez kell a költségszintet meghatározni és azt racionalizálni. Itt lép be a kreatív Revenue Management (RM), amelynek a hagyományos szállodai szolgáltatások fejlesztése, árazása és értékesítése mellett feladata lesz a hibrid üzemeltetésből eredő lehetőségek kiaknázása. Tatár Gergely CEO
2020 © The First Ltd., All Rights Reserved
the first
Call Hun: +36 30 867 6537
Covid 19- Hibrid harc a vendégért. 2020-ban egy láthatatlan ellenség rontott a világra. A világ turizmusa napok alatt omlott össze. Róma, Madrid, Barcelona turisták nélkül poszt apokaliptikus képeket idéz. Méltán panaszkodott az egyik barátom : Ha ezeket a kedvelt desztinációkat nem keresik fel a turisták, hogy lesz az én szállodámban vendég? Ma a világban iparágunk a túlélésért küzd. Ezt szolgálhatja a hibrid üzemeltetési stratégia. Első lépésben fel kell mérni a kiindulási állapotot. Egy üzleti terv keretében meg kell találni a kitörési pontokat. A kapacitás függvényében az értékesítésben alkalmazni kell a hibrid üzemeltetést, amely a rövid és középtávú bérbeadás egyidejű alkalmazását jelenti. Ezen bevételi szinthez kell a költségszintet meghatározni és azt racionalizálni. Itt lép be a kreatív Revenue Management (RM), amelynek a hagyományos szállodai szolgáltatások fejlesztése, árazása és értékesítése mellett feladata lesz a hibrid üzemeltetésből eredő lehetőségek kiaknázása. Tatár Gergely CEO
2020 © The First Ltd., All Rights Reserved
Call Hun: +36 30 867 6537
Covid 19- Hibrid harc a vendégért. 2020-ban egy láthatatlan ellenség rontott a világra. A világ turizmusa napok alatt omlott össze. Róma, Madrid, Barcelona turisták nélkül poszt apokaliptikus képeket idéz. Méltán panaszkodott az egyik barátom : Ha ezeket a kedvelt desztinációkat nem keresik fel a turisták, hogy lesz az én szállodámban vendég? Ma a világban iparágunk a túlélésért küzd. Ezt szolgálhatja a hibrid üzemeltetési stratégia. Első lépésben fel kell mérni a kiindulási állapotot. Egy üzleti terv keretében meg kell találni a kitörési pontokat. A kapacitás függvényében az értékesítésben alkalmazni kell a hibrid üzemeltetést, amely a rövid és középtávú bérbeadás egyidejű alkalmazását jelenti. Ezen bevételi szinthez kell a költségszintet meghatározni és azt racionalizálni. Itt lép be a kreatív Revenue Management (RM), amelynek a hagyományos szállodai szolgáltatások fejlesztése, árazása és értékesítése mellett feladata lesz a hibrid üzemeltetésből eredő lehetőségek kiaknázása. Tatár Gergely CEO
2020 © The First Ltd., All Rights Reserved
Call Hun: +36 30 867 6537
the first
Covid 19- Hibrid harc a vendégért. 2020-ban egy láthatatlan ellenség rontott a világra. A világ turizmusa napok alatt omlott össze. Róma, Madrid, Barcelona turisták nélkül poszt apokaliptikus képeket idéz. Méltán panaszkodott az egyik barátom : Ha ezeket a kedvelt desztinációkat nem keresik fel a turisták, hogy lesz az én szállodámban vendég? Ma a világban iparágunk a túlélésért küzd. Ezt szolgálhatja a hibrid üzemeltetési stratégia. Első lépésben fel kell mérni a kiindulási állapotot. Egy üzleti terv keretében meg kell találni a kitörési pontokat. A kapacitás függvényében az értékesítésben alkalmazni kell a hibrid üzemeltetést, amely a rövid és középtávú bérbeadás egyidejű alkalmazását jelenti. Ezen bevételi szinthez kell a költségszintet meghatározni és azt racionalizálni. Itt lép be a kreatív Revenue Management (RM), amelynek a hagyományos szállodai szolgáltatások fejlesztése, árazása és értékesítése mellett feladata lesz a hibrid üzemeltetésből eredő lehetőségek kiaknázása. Tatár Gergely CEO
2020 © The First Ltd., All Rights Reserved
Call Hun: +36 30 867 6537
the first
Covid 19- Hibrid harc a vendégért. 2020-ban egy láthatatlan ellenség rontott a világra. A világ turizmusa napok alatt omlott össze. Róma, Madrid, Barcelona turisták nélkül poszt apokaliptikus képeket idéz. Méltán panaszkodott az egyik barátom : Ha ezeket a kedvelt desztinációkat nem keresik fel a turisták, hogy lesz az én szállodámban vendég? Ma a világban iparágunk a túlélésért küzd. Ezt szolgálhatja a hibrid üzemeltetési stratégia. Első lépésben fel kell mérni a kiindulási állapotot. Egy üzleti terv keretében meg kell találni a kitörési pontokat. A kapacitás függvényében az értékesítésben alkalmazni kell a hibrid üzemeltetést, amely a rövid és középtávú bérbeadás egyidejű alkalmazását jelenti. Ezen bevételi szinthez kell a költségszintet meghatározni és azt racionalizálni. Itt lép be a kreatív Revenue Management (RM), amelynek a hagyományos szállodai szolgáltatások fejlesztése, árazása és értékesítése mellett feladata lesz a hibrid üzemeltetésből eredő lehetőségek kiaknázása. Tatár Gergely CEO
2020 © The First Ltd., All Rights Reserved
the first
Covid 19- Hibrid harc a vendégért. 2020-ban egy láthatatlan ellenség rontott a világra. A világ turizmusa napok alatt omlott össze. Róma, Madrid, Barcelona turisták nélkül poszt apokaliptikus képeket idéz. Méltán panaszkodott az egyik barátom : Ha ezeket a kedvelt desztinációkat nem keresik fel a turisták, hogy lesz az én szállodámban vendég? Ma a világban iparágunk a túlélésért küzd. Ezt szolgálhatja a hibrid üzemeltetési stratégia. Első lépésben fel kell mérni a kiindulási állapotot. Egy üzleti terv keretében meg kell találni a kitörési pontokat. A kapacitás függvényében az értékesítésben alkalmazni kell a hibrid üzemeltetést, amely a rövid és középtávú bérbeadás egyidejű alkalmazását jelenti. Ezen bevételi szinthez kell a költségszintet meghatározni és azt racionalizálni. Itt lép be a kreatív Revenue Management (RM), amelynek a hagyományos szállodai szolgáltatások fejlesztése, árazása és értékesítése mellett feladata lesz a hibrid üzemeltetésből eredő lehetőségek kiaknázása. Tatár Gergely CEO
2020 © The First Ltd., All Rights Reserved